سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کهربا

شرکت فرش سلیمان صباحی تولید کننده انواع فرشهای 700شانه ریا،1000شانه،1200شانه ،گلیم فرش،سجاده فرش بامدیریت مهدی مسجدی 09132634245

 

ورودی خانه و راه رو از مکان هایی هستند که میتوانید آن قسمت ها را با استفاده از فرش های کناره به مکانی زیبا و دلنشین و آرامش بخش تبدیل کرد مخصوصا اگر خانه ای دارید که ورودی آن راه رو میباشد.

پهن تر کردن فرش های کناره و راه رو میتواند به دلپذیر تر کردن و آرامش بخش تر کردن محیط کمک زیادی بکند.و باعث گردد که مهمان ها و حتی خودتان در هنگام ورود به منزلتا احساس خوبی بکنید.

فرش کناره فرشی میباشد که طول بسیار بلندی دارد و در راه رو و راه پله مورد استفاده قرار میگیرد.

ابعاد و طول فرش های کناره بسیار متفاوت میباشد و با طول و عرض های متنوع بافته میشود و به بازار عرضه میگردد.

و حتی امکان خرید فرش کناره ی متری نیز وجود دارد.که به عنوان رول فرش های کناره معروف است.

این نوع فرش در گذشته در دکوراسیون سنتی و ایرانی برای پوشاندن فضای خالی بین در و دیوار مورد استفاده قرار میگرفت .

امروزه برای فرش کردن راهرو ها و راه پله های خانه به طور کلی در مکان های باریک و مستطیل شکل کاربرد بسیاری دارد.

البته مکان هایی که میتوان از فرش کناره به عنوان یک کفپوش استفاده کرد به این دو مکان ختم نمیشود و با استفاده از خلاقیت فراوان میتوان در بسیاری از فضا های خانه مانند اتاق نشیمن پزیرایی و یا حتی اشپز خانه فرش کناره که به آن ها فر تشریفاتی نیز گفته میشود برای هتل ها

رستوران هاو همینطور سازمان ها و شرکت ها نیز کاربرد زیادی دارد.

آشناییت با طرح های فرش کناره :

فرش های کناره با طرح ها وابعاد مختلف کلاسیک و فانتزی در ابعاد گوناگون و فانتزی و فرش های کناره ی مدرن به صورت 500شانه ،700شانه ،1000شانه،و 1200 شانه با تولید میرسدو عرضه میگردد

بنابر این بهتر است در هنگام خرید فرش کناره از 30 سانتی شروع و تا دو متر ادامه دارد تا بتوانید با توجه به عرض مورد نظر خود بهترین طرح را به انتخاب برسانید.

راهنمای خرید فرش کناره:

اگر قصد خرید فرش کناره برای راه رو و خانه را دارید بهتر از چند نکته را مد نظر خود داشته باشید

دقت داشته باشید که دقت کنید رنگ فرشی را که برای راه رو انتخاب میکنید با سایر خانه و دکوراسیون هماهنگی لازم را داشته باشد.

برای انتخاب فرش کناره بیشتر به سراغ فرش های کلاسیک کناره بروید و یا میتوانید از طرح های مدرن استفاده کنید  و همچنین انتخاب این طرح ها به دکوراسیون خانه ی خود شما بستگی دارد.

معمولا فرشی که برای راه رو انتخاب میکنید بهترین ابعاد آن میتواند ابعاد همان راه رو و حتی چن سانت کمتر باشد و این مورد در این صورت امکان پذیر میباشد که در مرکز راهرو و مساوی طرفین باشد

اگر طول راه رو ی شما بسیار زیاد میباشد میتوانید از رول فرش کناره استفاده کنید.و فرش راه رو یا کناره ی خود را با ابعاد مورد نظرتان سفارش دهید .و این فرش ها برای محیط هایی که عرض کمتری دارد بسیار بهتر است که از فرش هایی با رنگ روشن تر استفاد کنید

اگر طرح راه روی خانه ی شما پهن میباشد بهتر است از فرشی به صورت دلچسب برای دکوراسیون خانه ی خود استفاده کنید تا حال و هوای خانه شما رنگ و هوای دیگری بگیرد.

و همچنین قرار دادن جالباسی و جا کفشی فراموش نشود و اگر هنوز هم راه روی شما جا دارد یک صندلی کوچک و ظریف و زیبا هم میتوانید به چیدمان راه روی خود اضافه کنید و همچنین یک میز کوچک بین آن ها اضافه کنید و برای تزئینمیز خود استفاده نمایید.

و حتما در وردی خانه اینه نصب کنید تا به بزرگ تر دیده شدن فضای راه رو ی شما کمک کند .و استفاده از گیاهان ظریف و سبز رنگ که دارای گلدان هایی هماهنگ با دکوراسیون شما هستند بسیار میتواند به زیبایی راه روی شما کمک زیادی بکند و دقت داشته باشید که اگر در راه رو

نور ندارد از گیاهانی استفاده کنید که بدون نور به آن ها اسیبی وارد نشود.

استفاده از فرش کناره برای راه پله:

اگر خانه ی شما به صورت دوبلکس ساخته شده است و یا در معماری منزل شما به صورت دوبلکس ساخته شده است و اگر برای خانه ی خود به دنبال ایده ای برای زیبا سازی راه پله دارید استفاده از فرش کناره یکی از بهترین ایده ها برای پوشاندن پله ها میباشد

و نکته ی بعدی این که چون پله ها معمولا کوچک هستند فرش کناره در مقایسه با رنگ آمیزی یک دیوار یا فرش کردن یک اتاق کامل مساحت کمتری را اشغال میکند.

تنتخاب رنگ و یا الگوی برجسته برای فرش کناره میتواند به خانه ی شما رنگ و شخصیت بسیار زیبایی بدهد.

که در این صورت میتوانید به سراغ فرش های کناره فانتزی میتوانید بروید که تنوع رنگ و طرح در آن ها بسیار زیاد میباشد.

این نوع فرش ها را برای خانه های دوبلکس قدیمی پیشنهاد میکنیم که معمولا پله های آن اسیب دیده اند و ممکن است این اسیب دیدگی ها منظره ی خوبی به خانه ندهد یکی از بهترین روش ها برای پوشاندن فرسودگیه پله های خانه،فرش کردن سطح پله ها میباشد.

و به راحتی میتوانید طرح و رنگی زیبا برای دکوراسیون خانه ی خود را انتخاب نمایید.

اط انجایی که تنوع طرح و رنگ در فرش های ماشینی کاشان بسیار زیاد میباشد .به راحتی میتوانید طرحی را مناسب با دکوراسیون خانه ی خود پیدا کنید.

رنگ و طرح فرش های راه پله:

فرش های راه پله ای میتواند به چند علت مکان های مناسبی برای تزریق اندکی رنگ به زمینه ی رنگی خانه ی شما باشند.

اول از آن که راه پله ها مکانی برای تردد شما هستند و شما آن ها را کمتر میبینید و رنگ امیزی این فرش ها شمارا خسته نمیکند.

 لبه ی فرش راه پله:

استفاده کردن از لبه برای فرش کناره میتواند روشی خوب و جذابی باشد و برای حفظ لبه ها در سایدگی در خانه های پر رفت و آمد لبه هایی با رنگ تیره آبی ارتشی ،خاکستری طرح های کلاسیک میباشند که فرش را به صورت برجسته تر نشان میدهد.

 

 

کانال تلگرام فرش 1200 شانه برجسته سلیمان صباحی
کانال تلگرام گلیم فرش سلیمان صباحی
کانال تلگرام سجاده فرش سلیمان صباحی
کانال تلگرام فرش700شانه سلیمان صباحی
کانال تلگرام فرش 700ده رنگ سلیمان صباحی
کانال تلگرام فرش1000شانه سلیمان صباحی
کانال تلگرام فرش1200شانه سلیمان صباحی
کانال تلگرام فرش ترک سلیمان صباحی
کانال تلگرام تابلو فرش سلیمان صباحی
کانال تلگرام گلیم6رنگ سلیمان صباحی
سایت فرش وگلیم سلیمان صباحی
سایت گلیم فرش
سایت فرش مسجدی